Contact

e-mail: info@nesia-dierverrijking.nl
Whatsapp: 06-40993627
Ik streef ernaar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Op werkdagen voor 16:00 besteld, is dezelfde dag verzonden. Na 16:00 wordt de volgende dag verzonden.
Op vrijdag na 16:00 en in het weekend wordt maandag verzonden.
Het pakket wordt verzonden met DHL. Gemiddeld duurt dit 1 werkdag. Dit kan afwijken vanwege drukte bij de pakketdienst. Houd uw track&trace code in de gaten. Deze krijgt u per e-mail verstuurd nadat u een bestelling heeft geplaatst.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wilt u een product of pakket terugsturen? Dan vraag ik u om contact op te nemen met info@nesia-dierverrijking.nl of het contactformulier op de website. 
Ik ontvang dan graag de volgende informatie:
-Uw bestelnummer
-De reden van retour
Retourneren gaat op de kosten van de consument. U kiest zelf uw verzender.
U kunt kiezen voor bijvoorbeeld DHL, waar uw pakket mee naar u verstuurd is.

Is er een fysieke winkel?

Nee, Nesia is geen fysieke winkel en heeft geen bezoekadres of showroom. In de toekomst wil ik wel op markten staan, zodat producten in het echt te bewonderen zijn. Daarover zal de data op de homepage verschijnen.

Ik heb een vraag over mijn product

Wanneer iets niet duidelijk is over een product dat u heeft besteld, kunt u vrijblijvend contact opnemen via bovenstaand formulier of info@nesia-dierverrijking.nl Ik help jullie graag verder.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Helaas niet. Dit is wel een doel voor in de toekomst. Wanneer deze optie beschikbaar komt, zal dit worden aangekondigd op onze social media en op de hoofdpagina van deze website.

Welke betaalopties zijn er?

U kunt betalen met iDeal, creditcard en Paypal. Voor België is bancontact beschikbaar.