verzenden, retour & klachten

Verzenden

Verzending gaat via DHL in NL en DPD in BE. De verzendkosten zijn €6,45 binnen NL. 
De verzendkosten zijn €14,00 naar BE. 
Bij besteding van €75,- of meer is verzenden binnen Nederland gratis! 
Op een werkdag voor 16:00 besteld, is zelfde dag nog verzonden.
In het weekend besteld, is maandag verzonden. 
Over het algemeen is de levertijd van uw pakket 1 werkdag. Dit is echter afhankelijk van de drukte van de pakketdienst en kan dus afwijken. Rondom feestdagen zal de levertijd langer zijn.

Retourneren

Wilt u een product of pakket terugsturen? Dan vraag ik u om contact op te nemen met info@nesia-dierverrijking.nl of het contactformulier op de website. 
Ik ontvang dan graag de volgende informatie:
-Uw bestelnummer
-De reden van retour (optioneel)
Retourneren gaat op de kosten van de consument. U kiest zelf uw verzender.
U kunt kiezen voor bijvoorbeeld DHL, waar uw pakket mee naar u verstuurd is.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@nesia-dierverrijking.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Garantie
Wij geven om onze producten, en doen logischerwijze ons best om deze in goede staat aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nesia-dierverrijking.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Ik sta graag voor u in dienst om eventuele klachten of problemen zo snel mogelijk op te lossen. Voor snelle handelingen, kunt u het beste mailen naar info@nesia-dierverrijking.nl